Συχνές Ερωτήσεις

Η παραγγελία μου δεν ήρθε σήμερα

Η παραγγελία σας εφόσον έγινε μέχρι τις 12.00 θα πρέπει να καταφτάσει σε εσάς την επόμενη εργάσιμη ημέρα αν είστε Αθήνα, εκτός από νησιωτικούς προορισμούς και μερικές περιοχές της Ελλάδας που σε μερικές περιπτώσεις χρειάζεται 2 εργάσιμες ημέρες. Σε περίπτωση που δεν την έχετε παραλάβει στους αναφερθείσες χρόνους αυτό μπορεί να οφείλετε στην εταιρεία Courier ή σε έλλειψη κάποιου από τα προϊόντα που αγοράσατε.

1. Εκρεμμεί : Η παραγγελία σας έχει γίνει επιτυχώς.

2. Επεξεργαζόμαστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας : Η παραγγελία σας έχει παραληφθεί και ελέγχουμε τα στοιχεία σας.

3. Προετοιμάζουμε την παραγγελία σας : Σε αυτο το στάδιο συλλέγουμε τα προϊόντα για να προχωρήσουμε στην τελική αποστολή, εαν καθυστερεί η παραγγελία σας να πάει στο στάδιο 4. σημαίνει πως περιμένουμε ανεφοδιασμό απο κάποιο προϊόν ώστε να συμπληρώσουμε την παραγγελία σας και να προχωρήσουμε στο στάδιο 4.

4. Απεστάλη: Η παραγγελία σας έχει δοθεί στην εταιρεία Courier ή Μεταφορική για την αποστολή της.


Ασφάλεια

Το Site μας ελέγχεται καθημερινώς απο εταιρεία για την διασφάλιση του απο επιθέσεις, διαθέτει επίσης πιστοποιητικό ασφαλείας SSL 256 bit εφάμιλλο αυτών των τραπεζών. Έτσι όλα τα στοιχεία σας αποστέλλονται σε κωδικοποιημένη μορφή 256 bit. Επίσης θα θέλαμε να ενημερώσουμε ότι ο κωδικός ασφαλείας CVV2 της κάρτας σας δεν αποθηκεύεται στο σύστημα για να είσαστε 100% σίγουροι για την ασφάλεια σας.


Τι κάρτα μπορώ να χρησιμοποιήσω ?

Μπορούμε να δεχτούμε Visa MasterCard και Diners.


Μπορώ να αλλάξω το όνομα χρήστη?

Όταν κάνετε Είσοδο στο site μας στο πάνω μέρος εμφανίζετε Ο Λογαριασμός σας, κάνοντας κλικ επάνω του εμφανίζετε το μενου όπου επιλέγοντας το Προφίλ μου μεταφέρεστε στην κεντρική σελίδα του λογαριασμού σας όπου μπορείτε να αλλάξετε μεταξύ άλλων και το όνομα σας.


Πώς ενεργοποιώ την εγγύση

Αγόρασα ένα εργαλείο BOSCH πως μπορώ να ενεργοποιήσω την εγγύση του για 3 χρόνια?

Στο site μας υπάρχει ειδικό εικονίδιο της Bosch στο οποίο κάνοντας κλικ οδηγείστε στο site της Bosch όπου εκεί μπορείτε να ενεργοποίησετε την εγγύση του προϊόντος σας. Για τα εργαλεία της Skil και Dremel η εγγύηση είναι διετής και αντικαθιστάται με την απόδειξη αγοράς, για αυτό και πρέπει να φυλάσσεται σε ασφαλές μέρος.

Η δόση μου πληρώθηκε μια μέρα πριν, γιατί ?

Είχα κάνει την αγορά 11 Απριλίου και η δεύτερη δόση μου εισπράχθηκε 10 Μαΐου, γιατί μία μέρα νωρίτερα ?

Η τράπεζα προχωράει στην είσπραξη των δόσεων κάθε 30 ημέρες, εάν η 30η μέρα είναι αργία εισπράτεται την αμέσως προηγούμενη εργάσιμη ημέρα, έτσι για παράδειγμα εάν η 30 ημέρα πέσει Σάββατο ή Κυριακή τότε η δόση εισπράτεται την Παρασκευή. Αυτή είναι η πολιτική της τράπεζας στην οποία το Etools δεν φέρει καμιά συμμετοχή για την διαμόρφωση της.


Στέλνετε παραγγελίες στην Κύπρο?

Μένω στην Κύπρο και θα ήθελα να μάθω αν μπορώ να παραγγείλω!

Η αποστολή στην Κύπρο μπορεί να γίνει αλλά δεν ισχύουν οι κανόνες υπολογισμού μεταφορικών εξόδων όπως στην Ελλάδα, θα πρέπει να μας καλέσετε ώστε να σας δώσουμε το ακριβές βάρος και διαστάσεις απο τα εργαλεία που θέλετε και κατόπιν μπορείτε είτε να κάνετε έρευνα για την πιο συμφέρουσα αποστολή στην Κύπρο είτε να μας αναθέσετε σε εμάς την έρευνα. Σημειώνουμε πως σε αυτην την περίπτωση δεν ισχύει ο τρόπος πληρωμής με αντικαταβολή!


Den mporo na do ta ellinika sosta, giati?

Prospathisa na allakso kodikopoiisi alla den katafera na do ellinika!

Tha prepei na allaksete tin kodikopoiisi toy Browser sas se Unicode (UTF-8) gia na mporesete na deite ta ellinika sosta.


Μπορώ να επιλέξω δική μου εταιρεία ταχυμεταφοράς?

Θέλω συγκεκριμένη εταιρεία ταχυμεταφοράς, μπορείτε να τα στείλετε με αυτήν?

Το Etools έχει ειδική συνεργασία με ορισμένες εταιρείες ταχυμεταφοράς ώστε να επιτύχει την μικρότερη δυνατή επιβάρυνση για το κόστος αποστολής, κατα συνέπεια η επιλογή άλλων εταιρείων ενδεχομένως να επιφέρει επιπλέον χρέωση.